همکاری با رویدادان



چرا همکاری با رویدادان

ما اینجا کارمان را زندگی می‌کنیم

شرکت رویدادان ، با ایجاد محیطی پویا و صمیمی، در سایۀ تعهد و روراستی در تلاش است امکان خلق آینده‌ای درخشان را فراهم کند و در فضایی با تکیه بر تخصص و مسئولیت اجتماعی و با استفاده از روش‌های به روز و علمی، به اثربخشی هرچه بیشتر و خلاقانه‌تر کمک کند. شاید تنها نقطه اشتراک ما روحیۀ مسئولیت ‌پذیری  و

تعهد به گروهی است که آن را پذیرفته‌ایم و در آن پذیرفته شده‌ایم. ما می‌خواهیم به کمک شما روز به روز خانواده‌ی بزرگ‌تری شویم و برای بهترین بودن در حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری اطلاعات تلاش کنیم. رزومه و سوابق کاری خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید.منتظر حضورتان در رویدادان هستیم.



در حال حاضر، برای ردیف‌های شغلی زیر فرصت ارسال رزومه هست

فرصت‌های شغلی در رویدادان



منشی و پشتیبان تلفنی

ما برای مجموعه  رویدادان در جهت توسعه کادر دفتری خود به دنبال یک شخص فعال، با روابط اجتماعی قوی که تسلط خیلی خوبی روی نرم افزار آفیس داشته باشه، هستیم.


کارشناس بازاریابی و فروش

جهت گسترش تیم مارکتینگ و فروش خود و معرفی بهتر خدمات آموزشی  آنلاین ، آفلاین و حضوری خود بر بستر پلتفرم رویدادان از همکاران با انگیزه و با تجربه با تخصص فروش و بازاریابی دعوت به همکاری مینماید.


تدوین گر

سرویس رسانه ایی رویدادان در نظر دارد تعدادی همکار جهت تدوین، ویرایش ویدیوها و نظارت بر برنامه های آموزشی ضبط شده تور صنعتی آنلاین را به تیم تولید خود دعوت نماید.



کارآموز وب و دیجیتال مارکتینگ

رویدادان در راستای مسئولیت اجتماعی و اشتغال زائی از بین عزیزان علاقه مند به آموزش عملی در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ جهت آموزش و بکارگیری در پروژه های تخصصی دعوت مینماید. عزیزان دارای حداقل های آشنائی با دیجیتال مارکتینگ و مدارک مرتبط با این حوزه الویت خواهند داشت.



برنامه نویس PHP و توسعه دهنده وب

رویدادان از توسعه دهندگان فرونت و برنامه نویسان که تسلط کامل به زبان PHP، تسلط بر پایگاه داده MySQL ،تسلط کامل به فریمورک Laravel و تسلط به پیاده سازی API را دارند جهت همکاری در پروژه های تخصصی دعوت مینماید.