مزایای فروش آنلاین بلیط

در مورد فروش آنلاین بلیط، به خصوص بلیط الکترونیکی، مزایای زیادی وجود دارد. ما در دورانی هستیم که خرید آنلاین طبیعت دوم است. با سهولت و راحتی میزبانی بلیط آنلاین، می توانید داده های بیشتری را از مخاطبان خود جمع آوری کنید که معمولاً هنگام فروش از اعضای تیم یا درب منزل امکان پذیر نیست. رویدادهای شما باید از تمام روش های ممکن برای افزایش آگاهی و فروش استفاده کنند. ما فهرستی از دلایلی که چرا بهتر است از خدمات آنلاین بلیط برخلاف روش های فیزیکی استفاده کنید، گردآوری کرده ایم.

زمان کارآمد

جای تعجب نخواهد بود که خرید آنلاین زمان بسیار کمتری نسبت به ارسال چک، گرفتن سفارشات تلفنی، طراحی و چاپ بلیط و غیره دارد… در قیمت اسمی به راحتی می توان فهمید که سفارش یک محصول از سایت چقدر راحت است. خانه شماست مهم است که به تمام کارهای مدیریت “پشت صحنه” که برای ایجاد یک رویداد انجام می شود توجه داشته باشید. سردرد زمانی ایجاد می‌شود که زمان توزیع بلیط فرا می‌رسد که به‌عنوان یک فرآیند به خودی خود، می‌تواند زمان بسیار زیادی طول بکشد. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از سیستم فروش بلیط آنلاین مانند PriorBooking این است که تمام کار سخت به صورت خودکار انجام می شود. ایجاد یک حساب کاربری و رویداد شما می تواند در 10 دقیقه انجام شود، پس از تکمیل این کار می توانید زمان خود را به سایر موارد مهم مانند مدیریت ایده های جدید یا برنامه ریزی رویدادهای دیگر اختصاص دهید. سیستم ما به طور خودکار بلیط های خریداری شده را مستقیماً به صندوق ورودی مشتری ارسال می کند. این امر سردردهای ادمین را که با جمع‌آوری و ارسال دستی ایمیل‌ها به وجود می‌آیند، افزایش می‌دهد، که در نتیجه باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

مقرون به صرفه

خدمات بلیط آنلاین معمولا رایگان است، ما قطعاً هستیم! اگر از روش‌های فیزیکی برای فروش بلیط استفاده می‌کنید، ممکن است سود خود را از بین ببرید. در حالی که اگر میزبان یک رویداد بسیار کوچک هستید، این قیمت‌ها می‌تواند ناچیز باشد، این احتمال وجود دارد که اگر این مطلب را می‌خوانید، میزبان رویدادی با بیش از چند نفر هستید. چاپ دستی و توزیع بلیط ها به صورت جداگانه می تواند بسیار پرهزینه باشد. همچنین هزینه‌های دیگری مانند هزینه‌های کارمند، منابع موجود و نگهداری سرپرست نیز باید در نظر گرفته شود. هنگام استفاده از سرویس بلیط الکترونیکی، رویداد شما اساساً به یک تابع غیرفعال تبدیل می شود که به ورودی اضافی کمی یا بدون نیاز به میزبان رویداد نیاز دارد. با تحویل بلیط به صورت دیجیتالی و خودکار به ایمیل گیرنده، هیچ هزینه ای برای سازمان دهنده وجود ندارد

حتما بخوانید:  روش بازاریابی یا تبلیغات معکوس چیست؟

در دسترس بودن

اگر در حال حاضر از کارمندان، اعضای سازمان یا خرده فروشان برای فروش بلیط استفاده می کنید، در این صورت مشکل بزرگی دارید که ممکن است به آن فکر نکرده باشید: مشتریان شما تنها زمانی می توانند بلیط بخرند که برای شما بهترین باشد. این روش رایج خرده فروشی است که مشتری باید همیشه اول باشد و همیشه حق با آن است، آیا نباید برای رویداد شما هم همینطور باشد؟ در حالی که استفاده از خدمات فروش بلیط تضمین نمی کند که فروش بیشتری داشته باشید. این به شما زمان بیشتری را در روز برای فروش، اساساً در تمام روز می دهد. ساعت کاری دیگر مانع مشتریان شما نمی شود و برای خرید نیازی به تماس مستقیم با شخص دیگری ندارند. اجازه در دسترس بودن در هر زمانی از روز به این معنی است که مشتریان شما می‌توانند بلیط‌های شما را هر چه راحت‌تر خریداری کنند، این می‌تواند به خرید از کسانی که این کار را انجام نمی‌دهند کمک کند.

قابلیت دسترسی

به عنوان میزبان رویداد، می خواهید بتوانید در هر زمان به رویداد خود و اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. مشکل تنها با استفاده از روش‌های مرسوم این است که اگر اتفاقی با رویداد شما تغییر کرد، باید به‌صورت دستی به همه افرادی که بلیط خریداری کرده‌اند اطلاع دهید. آنچه ناامید کننده تر است این است که هر گونه مطالب بازاریابی (پوستر، آگهی و غیره) نیز باید تغییر کند و این می تواند باعث ناراحتی مخاطبان شما در صورت عدم اطلاع صحیح شود. استفاده از خدمات فروش بلیت به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز هر گونه اطلاعاتی را به رویداد خود تغییر دهید/اضافه کنید. با PriorBooking، هنگام ایجاد اولین رویداد خود، این امکان را دارید که هرگونه به‌روزرسانی را که در رویداد ایجاد کرده‌اید، مستقیماً برای خریدار ارسال کنید.

حتما بخوانید:  روش بازاریابی یا تبلیغات معکوس چیست؟

امن است

چندین روش وجود دارد که می توانید برای بررسی شرکت کنندگان در رویداد خود از سنتی تا دیجیتال استفاده کنید. استفاده از روش سنتی: قلم و کاغذ وسیله ای آسان برای ثبت نام افراد در صورتی که تعداد شرکت کنندگان به طور کلی کم است، فراهم می کند. این می تواند نسبتاً کند باشد اگر شخصی که در درب خانه است مجبور باشد چندین صفحه را برای یافتن نام صحیح غربال کند، همچنین می تواند برای مخاطبان شما ناامید شود که مجبور شوند در صف های طولانی منتظر بمانند. به همین ترتیب، می‌توانید از طریق همان روش با استفاده از رایانه/لپ‌تاپ، افراد را به صورت دیجیتالی نیز ثبت نام کنید. مزیت این کار این است که اگر از نرم‌افزاری استفاده می‌کنید که عملکرد جستجو را ارائه می‌دهد، می‌توانید به سرعت نام را جستجو کرده و آن را به طور قابل ملاحظه‌ای سریع‌تر امضا کنید. با این حال، مسئله امنیتی اصلی این است که هیچ راهی برای اطمینان از قانونی بودن بلیط وجود ندارد. روش نهایی که توصیه می کنیم از آن استفاده کنید اسکن کد QR است. بلیط‌های PriorBooking با کد QR منحصربه‌فرد خود ارائه می‌شوند که با رویداد شما مطابقت دارد. این نیاز به اسکن کد بلیط دارد که سپس به صفحه ورود به سیستم هدایت می شوید. این کار شرکت‌کنندگان را به رویداد امضا می‌کند و تضمین می‌کند که بلیت آنها همان بلیطی است که خریداری کرده‌اند، و تقریباً امکان تکرار بلیط را غیرممکن می‌کند.

به عنوان میزبان رویداد، شما تنها فردی هستید که به بخش امن رویداد خود دسترسی دارید (مگر اینکه تصمیم به اشتراک گذاری دسترسی داشته باشید). اطلاعات محرمانه، ایمیل‌های مشتری، تعداد بلیط‌های فروخته شده و غیره فقط در دسترس شما هستند و مطمئن شوید که همه اطلاعات ایمن و ایمن نگهداری می‌شوند. حرفه ای بودن را می افزاید فروش بلیط روی در گاهی اوقات غیرحرفه ای به نظر می رسد مگر اینکه رویدادی را برگزار کنید که فقط محلی است. فرآیند خرید بلیط از طریق یک سیستم به خوبی توسعه یافته و بصری دلپذیر باعث ایجاد اعتماد در بین کاربران شما می شود. بسیاری از مخاطبان ترجیح می‌دهند مستقیماً آنلاین خرید کنند، زیرا راهی بدون استرس، سریع و آسان برای آن‌ها فراهم می‌کند تا بدون نیاز به تلاش برای خرید، خرید کنند.

حتما بخوانید:  روش بازاریابی یا تبلیغات معکوس چیست؟

سوالات را به بلیط های خود اضافه کنید

ما معتقدیم که فروش بلیط می تواند روشی برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند اضافی از مخاطبان باشد. هنگامی که بلیط های خود را ایجاد می کنید، این انتخاب را دارید که چند فیلد اضافه کنید که خریداران می توانند تکمیل کنند، می توانید پاسخ دادن به آنها را اجباری کنید یا خیر. این سوالات می تواند هر چیزی باشد که شما می خواهید. تصمیم گیری در مورد هدفی که می خواهید از رویداد خود به آن برسید، مهم است. مثلا؛ ممکن است بخواهید اطلاعات بیشتری در مورد جایی که مخاطبان شما درباره رویداد شما شنیده اند به دست آورید، بنابراین می توانید بپرسید: از کجا درباره این رویداد شنیدید؟

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *