ممکنه برای خیلی از ما پیش بیاد که بخاطر فرآیند سخت و پیچیده یک کاری قید انجام دادن اون کار رو بزنیم و ازش بگذریم و وقتی با یک راهنمای ساده اون رو یاد بگیرم با خودمون بگیم که چقدر راحت و آسون میتونستم این کار رو انجام بدم و چه فرصت هایی رو از دست دادم، حالا ممکنه برای برخی کاربران، ثبت نام توی یک رویداد یا وبینار به همین شکل باشه. امروز من یه آموزش خیلی ساده و همراه با تصویر براتون آماده کردم تا راحت بتونید توی رویداد یا وبینار مورد علاقه تون شرکت کنید.

خیلی سریع میریم سر اصل مطلب تا بدون هیچ حاشیه یا حرف اضافی آموزش ثبت نام در سایت رویدادان و شرکت در یک رویداد رو شروع کنیم:

ابتدا وارد سایت رویدادان می‌شویم.

همان طور که توی تصویر هم می‌بینید بعد از اینکه وارد سایت رویدادان شدیم روی لینک عضویت در قسمت بالای سایت کلیک می‌کنیم تا به صفحه ثبت نام مراجعه کنیم.

 

بعد از وارد شدن به صفحه “عضویت در رویدادان” مشخصات خواسته شده را وارد می‌کنیم

دقت داشته باشید که باید یک ایمیل معتبر و یک شماره تلفن همراه در دسترس از خودتون رو حتما به شکل صحیح وارد کنید زیرا اطلاعیه ها و یادآوری های مربوط به رویدادهایی که در آن شرکت میکنید از این طریق به دست شما خواهد رسید.

حال که از مشخصات وارد شده اطمینان دارید روی دکمه سبز رنگ عضویت کلیک می‌کنید.

 

حالا وارد صفحه پروفایل کاربری خود شدیم، در این صفحه میتوان تغییرات پروفایل رو ثبت کرد و یا اطلاعات رویدادهایی که ثبت نام کرده اید را مشاهده کنید.

حتما بخوانید:  برآورد مالی برگزاری یک رویداد

 

وقتی همه موارد پروفایل را بررسی کردیم و همه چیز مرتب بود وقت اون رسیده که در رویداد مورد علاقه مون ثبت نام کنیم.

برای این کار بر روی رویداد مورد نظر کلیک میکنیم یا دکمه مشاهده را میزنیم.

 

حالا به صفحه رویداد موردنظر وارد شدیم و میتونیم تمام اطلاعات رویداد مثل سخنران، تاریخ رویداد، تعداد جلسات و مدت زمان، هزینه بلیط، برگزار کننده، توضیحات موضوع رویداد، سر فصل هایی که ارائه خواهد شد و … را مشاهده کنید.

که بعد از اطمینان از رویداد مورد نظر، برو روی دکمه “اضافه به سبد خرید” کلیک می‌کنیم تا مراحل ثبت نام را طی کنیم.

 

در این مرحله اگر کد تخفیفی برای ثبت رویداد داریم، باید آن را داخل قسمت مربوطه وارد کنیم و بعد دکمه “اعمال کد” را بزنیم تا تخفیف بر روی مبلغ رویداد اضافه شود.

و در آخر بر روی دکمه “تسویه حساب” کلیک کنیم تا به آخرین مرحله قبل از پرداخت برسیم.

 

در این بخش اگر قصد خرید بلیط رویداد فقط برای خودمان را داریم باید در باکس تعداد عدد 1 وجود داشته باشد، ولی اگر بخواهیم برای دوستان و کسانی دیگر که میخواهیم در این رویداد همراه ما باشند هم بلیط تهیه کنیم باید به تعداد لازم باکس تعداد را افزایش دهیم.

سپس در قسمت سمت چپ، روش پرداخت را انتخاب میکنیم و بعد تیک گزینه “من شرایط خرید را خوانده ام و موافقم” را میزنیم

در آخر هم بر روی دکمه “تایید سفارش” کلیک میکنیم تا به صفحه پرداخت ارجاع داده شویم.

بعد از پرداخت در درگاه بانکی و تایید تراکنش، شما به صفحه تایید ثبت سفارش وارد می‌شوید که نشان از موفقیت آمیز بودن پرداخت می‌باشد.

حتما بخوانید:  تعریف ایزو چیست؟

و حالا میتوانید از منوی بالا صفحه وارد پروفایل خود بشید و لیست رویدادهای ثبت شده را مشاهده کنید.

در صفحه پروفایل و در قسمت پایین صفحه میتونید وضعیت رویداد ثبت نام شده را مشاهده و در قسمت لیست سفارشات کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در رویداد را کسب کنید.

بعد از وارد شدن به صفحه لیست سفارشات در ردیف رویداد مورد نظر دو کلید وجود دارد که امکان “مشاهده فاکتور” ثبت نام رویداد و “مشاهده و دانلود بلیط” رویداد را به شما میدهد.

حالا دیگه با خیال راحت میتونید در سایت رویدادان عضو بشید و بدون نیاز به کمک و به راحتی در رویداد مورد علاقه خود ثبت نام کنید.

 

امیدوارم که از این آموزش به خوبی استفاده کرده باشید.

اگر سوال یا مشکلی در این زمینه داشتید حتما تو قسمت نظرات درج کنید و ما در اولین فرصت پاسخ خواهیم داد.

 

بزودی آموزش های مربوط به برگزار کنندگان رویداد را هم منتشر خواهیم کرد.

امتیاز به مطلب

دیدگاهی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *